lördag 6 april 2013

BACKA BAKÅT TRÄNING...

Idag har jobbat min första helg på typ 3 år. Trodde det skulle vara mycket värre men det fungerade faktiskt fint då vi var ett härligt gäng på plats.

Direkt efter jobbet stack vi ut till IP för att kolla på Viktor som spelade fotbollsmatch mot Trönninge. 0-0 blev resultatet och jag tycker killarna skötte sig utmärkt.

Sedan var det dax för spår. Idag bestämde jag mig för att hålla mig till planen som jag och PH satt upp i går. Backa tillbaka, lägg lite köttbullar i spåret och så massa positivt tänkt. Idag när vi gick spåret så gick det mycket bättre men jag kom också på varför jag INTE har köttbullar i spåret, hon hoppar nämligen pinnarna då så en pinne gick hon över och snurrade i vinkeln men annars gick det fint. Så nu har vi en bra känsla med oss tills imorgon :-D

Inga kommentarer: