tisdag 26 juli 2011

EN RIKTIG "JOBB" TÖS

Vinna har fått fortsätta följa med mig till jobbet lite till. Så länge jag planerar så fungerar det ju bra och det är rätt så mysigt att ha henne med. Tänkte igår att jag skulle försöka komma på något som man kunde träna inne på ett litet kontor vid korta tillfällen - fika/lunch - och bestämde mig för att testa tassar i skål idag. Det är helt otroligt hur snabbt denna lilla tös fattar saker om man bara låter henne fundera lite. Efter 2 korta pass på jobbet så skulle vi visa husse när vi kom hem och då såg det ut så här...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sötis! / Birgitta

Lena sa...

ja, det är så roligt att hålla på med sådana saker. Såg du att ni höll på att fastna i en tass i skålen o en i luften?! Men du löste det bra!!! Härlig liten tjej :))

Pia sa...

Åh va gulligt o roligt det ser ut.

lena sa...

Häftigt att se..o mkt likt sin syster Nojja som jag har..
Lena