torsdag 7 juli 2011

VILKEN DAG!!!

Är verkligen helt slut i både kroppen och huvudet men OJ vad kul och inspirerande det varit. Vår instruktör är verkligen kanonbra och man har fått sååå mycket nya tips på övningar man kan göra. När det gäller Zeke fick jag lite bannor - inte så farligt som det låter - då hon tycker att vi tränar alldeles för lätt vilket inte motiverar upp han. Vi måste alltså börja med lite svårare övningar och framför allt mycket dolda dummisar.
För övrigt så är jag mycket nöjd med Zekes och min insats under dagen, dock så behöver vi jobba på många detaljer innan jag kan säg att jag blir helt nöjd.


I morgon är det så dags för workingtest och vi får väl se om vi kan skrapa ihop några poäng. Tycker det låter väldigt krångligt och svårt med vad man får och inte får göra men det är ju bara att ge järnet. Om vi lyckas skrapa ihop hälften av poängen så kommer jag vara jättenöjd. Så håll tummarna för oss...

1 kommentar:

Team Nelson / Ordringen. sa...

Inspirerande inlägg. Jag behöver läsa om hur duktiga ni är för att sätta fart på mig själv. Nelson har fått stå tillbaka lite den här veckan när jobb på huset har fått stå i centrum. Lite har vi nat, gjort men nu ska han få jobba mer. Han behöver det. Förstår att det är en utmattad hund på kvällen:)
Ha det gott/Ulf