måndag 25 juli 2011

LINJETAG...

Idag kom Philippa och Kelly upp för att vi skulle träna lite lydnad ihop. Alla hundarna fick sig en genom körare och Zekes resultat är jag väl inte precis nöjd med men vi kämpar vidare. Efter lydnadsträningen så gick vi ner på åkern för att släppa Kelly och Zeke en stund. Under tiden vi stod där så frågade Philippa hur ett linjetag såg ut och om jag inte kunde visa. Jag förklarade för henne att jag kan försöka visa men eftersom vi inte tränat det mer än några gånger så kunde jag inte garantera att det blev rätt. Här är resultat DUKTIGA PRINS så nöjd!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken Kille!!! Kram Birgitta m flock

Anonym sa...

tycker det såg super fint ut Carma blev helt galen hoppade upp i knät och tittade på zekes fina linjetag, kändes som om hon också ville prova ;-))
ha det bra
kram marie

Kenzo sa...

Duktiga ni är!!!