onsdag 23 oktober 2013

DÅ VAR DET JAKT TRÄNING IGEN, TJOOOHOOO!

Då har det blivit lite jakt träning igen och egentligen hade jag tänkt att låta oss vila under vintern men har faktiskt ändrat mig. Nu kör vi så länge vädret tillåter det och det är möjligt, vi behöver all träning vi kan få.

Just nu är siktet inställt på kommande WT den 3/11 då vi hoppas på att kunna prestera lite bättre än vi gjorde sist. Jag var ju i och för sig väldigt nöjd med henne då så för den sakens skulle spelar det ingen roll men det hade varit kul att avsluta säsongen på ett bra sätt.

Just nu nöter vi dirigeringar och att man måste lyssna på pipan även om lilla råttan kan tycka att hon kan själv så spelar det ingen roll. Ska man hämta något så får man också lyssna på matte. Jag måste säg att i dessa situationer är jag mycket nöjd med henne och hon är väldigt lyhörd sedan kan vi alltid bli bättre :-D

Inga kommentarer: