måndag 9 januari 2012

DAX ATT BÖRJA TA TAG I SAKER IGEN...

Efter en turbulent helg var det dax att återgå till det normala vardagslivet igen. Normalt och normalt vet jag i och för sig inte då kroppen börjar säga ifrån. Har mått allmänt risigt idag hela dagen på jobbet och känt att pulsen slog hårt. Bad en kollega - förmånen med mitt jobb - att ta ett blodtryck på mig. Mitt tryck ligger alltid klockrent på 110/70 MEN idag så låg det på 140/90. Kanske det borde ringa en liten varningsklocka men just nu är det inte så mycket att göra åt.

Det är tur att man får komma hem och har underbara hundar som väntar på en då. Lite träning har det blivit och idag var det fokus på Vinna. Vi var lite våghalsiga och flyttade ut träningen idag. Vi fick lite blandade resultat men i det stora hela är jag nöjd med lilla råttan :-)

Inga kommentarer: