lördag 7 januari 2012

HEMLIGA ÄVENTYR MED LIVET SOM INSATS...

Idag har jag varit ute på lite hemliga äventyr. Kommer ni ihåg att jag skrev för ett tag sedan att vi hade lite saker på gång? Nu börjar det närma sig och inom ett par veckor så vet jag med all säkerhet om allt går i lås och då kommer jag också dela med mig av detta.
När jag var på väg hem så började det snöa kraftigt, har aldrig varit med om något liknande. Det gick inte en s på motorvägen att se vart vägen gick. Större delen av resan gick i 40 km/timme och ni kan ju själva räkna ut att min tidsplan sprack ganska så rejält.
Fick dock stöd via telefon av både man och snälla vänner - Tack för det - och hem kom jag till slut om än mycket senare än planerat. MEN det viktigaste är ju ändå inte tiden utan att man klarade sig hel hem...

Så här såg det ungefär ut:

1 kommentar:

Sandra, Thyra o Lhine sa...

Men usch och fy! Åkte du ensam också?