söndag 15 januari 2012

JAG ÄR EN TJUV, JA SÅ FRÄCK ÄR JAG...

Har varit så fräck nu att jag helt enkelt snor ett helt koncept ifrån Hanna. Jag brukar ju strukturera upp min träning genom att göra en plan för varje pass. Hanna däremot har satt upp veckans fokus vilket jag tycker är en kanon idé varvid jag också helt enkelt lånar - snor - den. Tanken jag har när jag gör det är att det blir lite långsiktigare mål inte pass till pass utan man ser till hela veckan, me like! Så Hanna jag hoppas du förlåter mig...
Här kommer alltså mitt "VECKANS FOKUS"

VECKANS RESULTATMÅL:
  • Få till fina skiften i stå/ligg med låsta baktassar..
  • Få tillbaka säkerheten i vittringen.
VECKANS UPPGIFTSMÅL:
  • Stå nära vid fjärrträningen och säkra upp med spegel/videokamera för att jag ska få en bättre känsla för när skiftena är rätt.
  • Försöka få Zeke i rätt aktivitetsnivå för att säkra upp att felmarginalen i skiftena blir så liten som möjligt.
  • Backa tillbaka när det gäller vittringen och stötta upp han.
  • Träna vittringen ofta men i korta intervaller, gyllene regeln är 3.