måndag 7 maj 2012

FÖR MINA SYNDERS SKULL...

... brukar man ju säga. Men då måste jag ju ha gjort något rätt här i livet eftersom att jag fått denna hund. Lilla råttan är så enkel att ha att göra med och fattar så otroligt kvickt vad jag vill och utför det med en härlig entusiasm. Tror det har varit nyttigt för henne också att all fokus läggs på henne då Zeke för tillfället inte tränas i lydnad utan bara jakten.

Jag kände att jag och Zeke behövde en paus och då passade det ju alldels ypperligt att satsa på Vinna ett tag när det gäller lydnaden.

Hon förvånar mig varje gång och lär mig massor och det är bara så underbart att träna denna lilla råtta. Man får akta sig för vad man gör men det behövs heller inte mycket för att det ska bli rätt. Så här såg det ut på kvällens pass...

3 kommentarer:

Heidi inside out sa...

Duktig hon är :) :) :)

Gøril R sa...

Herlig!!!

Jeanette sa...

Härligt! :o)