måndag 14 februari 2011

DAGEN EFTER...

Skönt att vakna idag och känna sig precis lika nöjd som igår. Det finns mycket små detaljer att fixa men egentligen inget stort. Alla momenten finns där vi ska bara fixa till lite stadga/trams och sedan tror jag att vi kommer klara oss alldeles utmärkt.

Är så sjukt imponerad över min lille skit vare gång vi gör något med vilken glädje han gör det. Han är ju lyckligast i hela världen och ger alltid 200 % - ofta därför vi faller med - och kan jag bara lära mig att kanske få ner han till 150 % så kommer det bli kanon. Vi kommer fortsätta träna på som vi gjort och det är bara att vänta för att se vad det ger i framtiden. Har ju inga tävlingar nu direkt och utbudet är skralt. Så som det ser ut nu så satsar vi på DM:t på hemmaklubben.

Idag blir det till att jobba lite extra och sedan är denna veckan igång. Har i alla fall en kort vecka framför mig - ledig fredag, lördag, söndag - vilket känns himla gött!

Inga kommentarer: