måndag 7 februari 2011

VECKANS UPPLÄGG

Då har vi under en natt med mycket dålig sömn gjort upp veckans strategi. Det kommer att bli mycket jobb denna veckan så vi får väl hoppas att vi hinner med.

RUTAN: ska nötas från alla håll och kanter, vill att den ska sitta till 100%. Det är för mycket poäng att tappa för att man klarar sig utan den, så det är ett måste moment. Belöningen blir boll! På onsdag när vi är i Lotushallen ska jag börja med att länka lite och köra en ruta och hoppas att det fungerar bättre då-

INKALLNINGEN: Bara att fortsätta köra som vi gjort, var ju kanon igår och sedan när jag känner mig trygg så ska vi länka på den sista sträckans inkallning med. Nemas problemas, eller?!?

APPORTERINGEN:
Inte bråka om skicken utan fokusera på snabbt gripande ute. Vem vet?!? det kan ju faktiskt komma en buss ;-)

FJÄRREN: Träna på som innan, men träna återgångar för sig. Trist att tappa poäng för att han har lite bråttom upp när resten har varit super.

Känner mig tillfreds med både Zeke och min plan. hade bara önskat att jag känt mig lika tillfreds med jobb veckan :-(

1 kommentar:

Gittan sa...

Ja visst är han stor:) Vi ställer ju på lördagen, vallhundarna är då. Funderar fortfarande på om jag ska eller inte skall tävla på söndag..tassen är ju bättre nu. Träna idag så får vi se hur den håller.