tisdag 22 februari 2011

NU BLIR DET NATTEN...

Knäna värker så jag tror jag skulle kunna ... Blir inget mer jobb för mig denna veckan utan nu hoppas jag bara på att få mina provsvar och att det här ska ge med sig. Känns inte alls inspirerande när man känner sig som en pensionär - no ofense - när man är 30+ . Måtte det vara bara en vanlig infektion som satt sig oturligt nog på lederna för det känns inte så motiverande med RA även om jag tror att det ligger nära till hands.

Man har ju funderat ganska mycket nu och bland annat på jobbet. Mitt jobb är ju ganska så slitit och då framför allt på händer/axlar/armar. Vad ska jag göra om detta börjar redan nu?!? Kan jag jobba med detta om  säg 10 år då?!? Och om inte vad fasen ska jag jobba med annars?!? Är det såhär jag kommer att se ut i framtiden, mormor gjorde det och hon fick sin RA i min ålder

Ja ja ingen mening att spekulera men det är klart att mycket tankar snurrar det.

Men nu KUDDEN :-)

3 kommentarer:

Brådzkamamman sa...

Fy fan vad det ser ut, inget uppmuntrande men det är så det är/blir. Jag har varit dålig i magen i 40 år och i lederna 30. Så visst går det bara man ger sig fan på att det ska gå!

Annelie sa...

Fy attan hur det ser ut, jag hoppas att det är en vanlig infektion som satt sig i lederna.
Håller tummarna att provsvaren är de du vill ha!
Kram

Lena sa...

säger bara USCH.....hoppas på det bästa!!