fredag 11 januari 2013

MÅNGA PROJEKT PÅ GÅNG...

Snart är det dax för vår första tävling i Halmstad Hundarena. Är otroligt nöjd med att jag kämpade lite för att övertyga klubben om att det kommer bli toppen. Idag har vi fått in 40 anmälningar och än är det lite tid kvar för er som fortfarande funderar.

Nu har jag dragit igång ett nytt projekt som jag hoppas ska fungera lika bra. Oskarströms brukshundsklubb ska anordna sin första rallylydnads tävling och även den i Halmstad Hundarena. Allt är klart och godkänt väntar nu bara på att någon alternativt att hitta vem som ska trycka på knappen i SBK tävling så att jag kan öppna upp den för anmälan. Så passa på och kom och tävla rallylydnad i en utav Sveriges största inomhus arenor för hundsport. Anmälan öppnar snart :-)

1 kommentar:

Hanna aka Lilla My sa...

Jag kan inte anmäla. Finns inga anmälningsknappar :(