tisdag 8 januari 2013

HÄRLIGT MED LITE PLANER...

Nu har vi börjat planera våren och den kommer blandas av både små och stora events. Vi har även bokat in regelbunden träning i Lotushallen och ska även försöka passa på att träna ute på apellplanen när vädret tillåter. Hemma i källaren kommer vi hålla på med detaljträning och stadga och jag tänker att om jag bara har en plan - vilket jag delvis har nu - så borde det ju ordna sig förr eller senare.

Igår var vi ju som sagt i Lotushallen och trots en riktigt dålig träning från min sida så är jag mycket stolt över min prins. Han utförde en bra  - inte perfekt - fjärrdirigering trots galen störning från 3 ungar -jo, det var mina - som sprang om kring som galningar i hallen. Något litet tasslyft här och där men tänker ändå helt rätt. Det värmer i en trött själ :-)

4 kommentarer:

Sandra, Thyra, Lhine o Rhiva sa...

Jättefin fjärr :)

Linda sa...

Snyggt!! Det var ingen dålig störning han fixade där :)

Andrea sa...

Riktigt snyggt!! :)

Jeanette, Sly och Maya sa...

Mkt fint!