måndag 14 januari 2013

YTTERLIGARE EN DAG AVSLUTAD

Då har vi avslutat ytterligare en dag och snart är det onsdag och sedan är snart veckan slut. Tiden verkligen bara rusar iväg och samtidigt som det känns gött för då blir det grönt ute snabbare så får jag också lite panik över allt som man borde /behöver göra kontra så lite som blir gjort. :-/

Idag har jag tagit tag i mitt arbete inom Lydnadssektorn och suttit och gått igenom årets budget. Känns otroligt inspirerande om vi kan fortsätta hålla det tempot som årets början har visat på. Många projekt på gång men samtidigt väldigt kul när det blir bra. Idag har vi 47 anmälda ekipage till vår tävling i Halmstad Hundarena vilket är bland det mesta vi haft så länge jag varit med - superkul!

Träning har vi inte hunnit med idag vilket kanske är lika skönt frö hundarna det. Så därför bjuder jag på ett litet klipp på två stycken som står mig väldigt när som numera har mindre än 1 månad kvar tills de ska debutera i tävlings sammanhang. Jag tycker de är fantastiskt söta...

1 kommentar:

Sandra, Thyra, Lhine o Rhiva sa...

Härliga Våga :) En månad, det är ju skitsnart! Här väntar vi till i mars.

Tror du får ta ett pass torrgående med hussen ;)