onsdag 9 januari 2013

VAD HAR VI LÄRT OSS AV DETTA DÅ?!?

Idag när vi var ock körde vår träning i Lotushallen så hade jag ingen bra känsla alls. Tyckte Zeke tänkte själv och Vinna var överallt. När vi var på väg hem så satt jag allvarligt och funderade på vad det är som händer. Känns som vi står still på samma ställe, backar till baka men kommer ingenstans. Dessutom kändes det ju som att det som tidigare varit bra inte heller längre fungerade...
 
Väl hemma satte jag mig och kollade lite på filmklippen från kvällen och jag kan säg att det var väldigt nyttigt. Vinna gick inte alls så dåligt som jag upplevde det utan knatar på ganska bra faktiskt. Visst finns det saker att pilla på men överlag så är hon med på banan och det var verkligen inte den känslan jag hade.
 
Här uppstår ju då mitt problem! Jag känner det som att det är skit, går åt h-vete och då tappar ju jag min attityd. Och dessutom så är det ju inte i närheten så dåligt som jag känner. Det var skitnyttigt för mig att kolla på dessa filmerna för att verkligen få se hur min känsla var och hur det såg ut.
 
Kommer jag lära mig något av detta då? Förmodligen inte MEN jag hoppas det.
Nu är jag helt slut i huvudet och ska nana kudden. Filmen får ni vänta på tills imorgon...


3 kommentarer:

Zandra, Lova o Lystra sa...

Börja träna någon annan sport där du inte känner några prestationskrav, utan gör det bara för att det är skoj. Så ska du se att det släpper. :)

För duktiga det är ni, det har vi ju sett!

moa sa...

precis så har jag också känt när jag filmat! "det där var ju inte så illa som ja trodde" xD det är ju konstigt att man ska tänka så, men bra att veta om det iaf!

marie sa...

Känner igen mig, att filma är otroligt bra ;-)