onsdag 31 augusti 2011

NÄR DEN BÄSTE INTE MÅR BRA...

... då är det väldigt trevligt att ha en stand in. Zeke mår inte alls speciellt bra nu får tro på mirakel imorgon! Men under tiden har vi ju lilla underbara Vinna, Många var skeptiska när jag skulle köpa denna lilla tös. mitt hjärta sa hela tiden att detta rätt och jag blir mer och mer övertygad för var dag som går. Hon ger mig så många glädje stunder så hälften vore nog, MEN så klart hoppas jag att Zeke snart ska var med i gamet igen det är under all hans värdighet att gå med tratt. Men så länge får ni hålla tillgodo med den lilla råttan ,-)


2 kommentarer:

Catherine sa...

Tråkigt att du fick höra så mycket skeptiskt när du tänkte köpa Vinna. Många säger just om den typen på golden att dom är så stressade , kan inte koppla av mm. Dom som säger det oftast är dom som inte har haft den typen på golden o vet inte riktigt hur jaktisarna fungerar. Fick höra det när jag köpte Troja som är DP , att rena jaktisar kan man inte ha, dom klättrar på väggarna, dom hade bara så fel! Jag tror att ju mer tiden går så kommer du helt klart föredra den typen ;)och fortsätta köra på den linjen :D Allting går så lätt, smidigt. Dom vill verkligen vara till lags till 110%. Inte för att få någon belöning typ godis utan bara för att få vara till lags, jag lägger många gånger till godis hi hi lite onödigt ibland men men.

Då är det verkligen skitkul att träna hund. Jakten faller allting så självklart för dom.

Va riktigt glad och stolt att du har en jaktis hemma! Sen när ni slår alla andra med hästlängder, så får vi se vad dom andra säger då ;D :D

Jag själv föredrar mycket hellre jakt typen, kommer aldrig att ha den andra typen något mer ;)

Anonym sa...

sicken liten sötnos, ser jätte fint ut. Tur du har två nu när en är sjuk, hoppas han friskar på sig snart
få se om vi syns i okt. på lägret ;-))
ha det bäst marie & carma