fredag 12 augusti 2011

NY DAG OCH NYA VISIONER...

Efter en riktigt kall natt är vi nu uppe och idag skiner solen på oss, inte ett moln på himlen. Idag ska vi åka in och shoppa lite mat och jag ska tvinga min man till att göra komposthägnet till hundarna större - jag kommer vinna - så de får lite mer plats.

Nu sitter Jonna och kollar på sommarlovsmorgon, jag bloggar med en god kopp te och Martin sover, semester när det är som bäst. Strax ska jag åka ut till Workingtestet och kolla lite på rutorna. Vill se lite hur upplägget är inför morgondagen så jag är lite mer förberedd. Kan ju inte påverka resultatet ändå det han inte kunde igår kan jag inte lära han idag. Jag hoppas verkligen att vi ska ha en bra dag i morgon och att Zeke visar hur duktig han faktiskt är. Vilken fart han kan ha och vilken drivkraft, målmedvetenhet och vilja. Gör han hälften av vad han kan på träning så kommer det gå bra för oss.

nu är det snart frukost och sedan idag blir det nog mycket sola med kanske en och annan kall till :-)

Inga kommentarer: