fredag 19 augusti 2011

UNDERBARA FREDAG...

Äntligen fredag!!! Denna veckan har slitit hårt på mig och jag känner mig riktigt trött nu. Ska bli helt underbart med helg och att bara kunna ta det lite lugnt. På lördag ska vi dock ordna vår stora lydnads tävling på klubben så det blir väl inte så mycket vila då men det är ju kul! Jag har bestämt mig för att köra igenom Zeke och se lite hur vi ligger. Jag vet att fria följet inte är färdigt men vill kolla av de andra momenten lite - korkat kan många tycka, men inte jag - och hur vi ligger i vår träning. Jag vet att man kan träningstävla men jag blir aldrig nervös då och mina/våra problem kommer bara när jag blir nervös.


Ikväll blir det grille och gott och så laddar vi batterierna inför morgondagen. Hoppas bara detta regn försvinner till i morgon vi behöver INTE en repris från förra året. Lite soliga bilder att pigga upp med i mörkret kanske....

Inga kommentarer: