måndag 10 oktober 2011

APPELLEN HER WE COME ;-)

Idag så skulle jag och Zeke då testa på en utav våra absolut starkaste grenar som folk i allmänhet kallar för spår. Här på Getinge Anneberg säger vi svår... Friskt vågat hälften vunnet brukar man ju säg och när allt annat ändå går åt skogen så varför inte utmana ödet lite ;-) Så spår lades med många apporter i - tänkte att om han kommer på att det ligger saker där blir det bättre - och liggtiden blev väl cirka 20 minuter. Mannen släpades med ner på åkern för att filma detta fenomen och jag måste nog i ärlighetens namn att Zeke gör nog ett bättre jobb i spåret än vad jag som förare gör. Är man inte van kan jag säg att det är inte lätt att hålla koll på både sina egna fötter, vart man har gått, hunden och lina. Men vi blev inte avskräckta efter vårt kanske långt ifrån bra försök men vi ska på det igen. har ju faktiskt satt som mål att bli godkända i appellen i år, jag säger som Hanna brukar säg:
HUR SVÅRT KAN DET VA?

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Gillar Zeke godis? Är han lättstressad?
Kör in IPO-spåret... ;-)

Hanna aka Lilla My sa...

Bitvis ser det ju VÄLDIGT bra ut! Träna på och som sagt, hur svårt kan det va?!

UlricaA sa...

hade oxå kört ipovarianten...självbelönande och funkar ....