söndag 30 oktober 2011

ETT FÖRSENAT LÖRDAGS INLÄGG...

Då jag och TRE inte varit helt överens om vårt bredband så har det nu äntligen löst sig - efter 45 minuter i telefonkö - så det fungerar bra igen. Försökte nämligen redan igår lägga upp en film om vittring men dåd et skulle ta 30332 minuter så lade jag ner det. Idag har jag dock fått upp den och det tog endast 3 minuter - mer i min smak - så hur svårt ska det vara???
Vi har börjat testa ett alternativ till min "gräsvittring" då jag som sagt har lite väderångest men är inte riktigt säker på att jag gör rätt. Är tacksam för allas åsikter om det är så att jag gör fel då jag faktiskt egentligen inte har en aning om vad jag gör...

2 kommentarer:

Hanna aka Lilla My sa...

Ser jättebra ut.

Catarina sa...

Jag skulle kanske vilja att han använder näsan mer i sitt val av pinne. Nu får jag uppfattningen att han mest går ut och plockar den pinne som han sett dig lägga ut, inte att han väljer med hjälp av näsan? Tror jag nämnt det förut, men Svartbergs metod är ju bra fär att få med näsan och undvika för snabba gripanden som de här hundarna gärna ägnar sig åt...