torsdag 27 oktober 2011

IDAG BLIR DET HUND FÖR HELA SLANTEN...

Kom upp när klockan ringde och var faktiskt inte alls så sliten som jag trodde jag skulle vara - härligt! - efter gårdagens partaj. Idag ska jag lägga allt mitt krut på hundarna och det ska bli både spår och lydnadsträning. Ska börja med att testa att lägga ett liknande apell spår - 3 streckor med 2 apporter + slut - som det är på tävling. Tänkte även att lilla Vinna skulle få testa på ett näringsspår och se vad hon hittar på med det...Efter detta så blir det mat och sedan direkt iväg till klubben för lite lydnadsträning, vilket ska bli otroligt skönt nu när huvudet börjar bli lite segt efter en dag på jobbet. Men först ska jag avsluta här...

1 kommentar:

Linn sa...

Energiknippe är nog bara förnamnet på min lilla svarting ;)