måndag 17 oktober 2011

MYCKET SKA HINNAS MED...

Idag - som många andra dagar - har vi verkligen hunnit med en hel del, faktiskt till och med kollat lite på TV :-) Började så klart dagen med jobb, farfar var snäll och följde med Viktor till tandläkaren för att kontrollera tandställningen då jag inte riktigt fick ihop det. Efter jobbet var det bara att sticka hem och fixa lite mat till magen innan jag begav mig till Oskarströms Brukshundsklubb för möte med lydnadssektorn. Ett bra möte tycker jag och vill passa på att slå ett slag för vår NOVEMBERTÄVLING, DET ÄR INTE FÖR SENT ÄNNU.

Passade på att träna Zeke lite också när vi ändå skulle till klubben och det blev idag fokus på FF, rutan och Platsen. Körde tokstörning på platsen idag med bollar och leksaker som landade överallt - en gång i huvudet på Zeke - då de som känner mig vet att jag inte är bäst på att kasta saker. Han var mycket intresserad och vi diskuterade lite hur JAG ville ha det och sedan gick det kanoners. Jättenöjd med hans attityd, lugn och samlad.

Väl hemma igen så kollade vi på fortsättningen utav den nya danska kriminalserien "Den som dräper" som bara är helt suverän. Får väl se om man lyckas somna ikväll efter sådan spänning... Ha det gott där ute för nu tar jag natt...

Inga kommentarer: