onsdag 5 oktober 2011

NY DAG, NYA VISIONER

Då ska man snart göra sin sista arbetsdag för denna veckan, ja jag vet glassigt värre! Dock kommer nu 3 veckor med jättemycket jobb och då kan det väl vara skönt att vila upp sig;-)

Idag kommer Hanna hit och vi ska träna jakt med vilt. Det är ett tag sedan jag och Zeke körde med vilt nu och det ska bli otroligt kul att se hur högmotiverat det är - brukar vara det - och hur det fungerar. Har jag då någon plan?!? Njaa halvhjärtat i så fall. Tänkte börja med 2 markeringar på land där jag vill ha dolda nedslagsplatser - funderar lite på om Jonna ska få kasta man vet aldrig var de landar då - efter det lång vatten markering med svår igång. Och avslutningsvis ett sök där jag har en tanke att han verkligen ska få ligga i och jobba och ta för sig på stora marker. Det viktigaste är att han jobbar, inte vad som kommer hem...

Inga kommentarer: