lördag 8 oktober 2011

EN DAG I HUNDENS TECKEN...

Idag stack jag och hundarna iväg tidigt till klubben för att vi skulle idag anordna årets Hallandskamp. Jag ville vara där i god tid för att få ut alla listor vilket ju gick alldeles utmärkt, My name is PANIC ;-) Tävlingen avlöpte kanonfint och många fina resultat blev det - synd då att det är inofficiellt - och Team Oskarström slutade som VINNARE i år vilket ju var så klart extra kul.

Väl hemma efter en betydligt längre dag på klubben än jag hade räknat med så var jag svintrött. Slängde mig på soffan för att ladda batterierna då vi skulle hem till svärföräldrarna på middag. Snälla Philippa ställde upp på att vara taxi så vi - läs jag - slapp cykla hem på kvällen.

Väl hemma hamnade man ju här ;-) Nu ska jag alldeles strax gå och knyta mig för imorgon ska jag och hundarna åka till Susanne på Be Active´s kennel och få lite hjälp med vår jaktträning.

God natt på er och ett STORT GRATTIS till team Oskarström.

Inga kommentarer: