onsdag 21 mars 2012

IBLAND SÅ ÄR DET BARA MENINGEN...

Nu blev det ändrade planer inför helgen vilket jag ser fram emot verkligen. Lite halvsnabbt och impulsivt ska vi åka på kurs hela helgen. Fick reda på via facebook - tack för det! - att Lillemor Edström hade en ledig plats på sin lydnadskurs och var snabb nog att få den. Ett stort tack till snäll och förstående man som supportar mig i min hundträning och låter mig åka iväg med så kort varsel. Ett stort tack till Lillemor också som är snäll och låter mig bo i deras husbil och gör det möjligt för mig att vara med. Nu laddar vi och planerar inför vår strategi och det ska verkligen bli SUPER kul! Både Vinna och Zeke ska få åka med och förhoppningsvis får vi med oss många bra verktyg hem i ryggsäcken.Taggad, motiverad och förväntansfull är nog de ord som beskriver mig bäst just nu...

Inga kommentarer: