torsdag 22 mars 2012

TRÄNING PÅ KLUBBEN

Idag så stack Philippa och jag till klubben för lite träning och sektors arbete. Både Zeke och Vinna fick följa med vilket de var väldigt glada över. Själv är jag väldigt nöjd med kvällen trots att alla detaljer inte satt där de skulle så var det inget fel på engagemanget. Har känt den sista tiden att Zeke tappat lite gnista - vilket andra påtalat är fel - men idag bevisade han verkligen motsatsen. Taggad till tusen med full fart och glimten i ögat hela tiden, ÄLSKAR verkligen min prins. En hel del information fick vi med oss och jag har också fattat beslutet att inte starta Vinna på vår tävling i april då jag känner att vi är inte riktigt färdiga. Momenten sitter men vi måste få till en känsla av trygghet vilket lilla råttan inte alltid bjuder på ;-) Nu tar vi natten och laddar batterierna inför morgondagen som består utav ett hektiskt schema för att jag ska kunna komma iväg i tid till kursen. Ha det superbt!

Inga kommentarer: