måndag 11 februari 2013

BARA FÖR ATT VI KAN...

Nu när lilla råttan satt igång att löpa så kommer ju de närmsta veckorna inte precis se ut som de var planerade. Vad passar då bättre än att träna in lite detaljer som i mångas tycke kanske är helt onödiga men jag tycker det är både snyggt och praktiskt om vi får till det.

Tanken är att jag vill att hon i alla lägen i zätat framför allt ska låsa huvudet rakt framåt och behålla fokus där. Vinna är nämligen ganska snabb i sitt tankesätt och jag tänker likadant som med platsen att jag vill ha henne i "arbetstanke" hela tiden för att minimera eventuella misstag.

Jag började så smått att titta lite på detta och det fungerar ganska så bra vi är inte riktigt där ännu - kan man kanske inte vara efter ett pass - men på god väg. Jag tog då tillfället i akt och lade in även detta i fjärrdirigeringen vilket ju också skulle visa sig att hon har fin fina skiften utan handtecken och bra ordförståelse lilla underbara råttan!

Så här såg det ut efter pass 1
 

6 kommentarer:

Sandra, Thyra, Lhine & Rhiva sa...

Kul överträning :D Så duktig hon är, och jag är impad över hennes uppsitt!

Linda sa...

Snyggt!!

Sara och Lhyra sa...

Haha fasen så bra uppsitt! Vilken fart hon har!

C.J. sa...

Va duktiga ni är! Hur snyggt som helst! =)

Camilla sa...

Imponerande!

Anna&Veto sa...

Wow!! Gu så snyggt jobbat =)