torsdag 14 februari 2013

SNART DAX FÖR BOOTCAMP...

Om mindre än 3 veckor - tror jag - så ska jag bege mig uppåt landet - tror jag även om denna - för lite härligt umgänge med en ny bekantskap och massa hundträning. Med tanke på hur snacket gått per telefon så misttänker jag att det kommer nog diskuteras en hel del hund och tränings filosofier :-D

Jag kommer åka upp på fredagen och stanna tills på söndagen. Lördagen kommer ägnas åt träning ute - hualigen, bara att vänja sig igen - och på söndagen så ska jag gå 1 timme privat för Ditte Andersson för att sedan avsluta med lite mer inomhusträning - tjoohooo! - innan avfärd hemåt.

Känns verkligen som att detta är precis vad jag behöver nu för att få lite pepp i träningen och fokusera på rätt saker. Ska försöka strukturera upp mig och fundera ut på vad och vart jag egentligen ska lägga mitt fokus nu. Vissa bitar är jag helt på det klara med andra inte fullt sås säker, ska verkligen bli kanonkul! Ser fram emot denna helgen otroligt mycket :-D

1 kommentar:

C.J. sa...

Åh, va roligt med en träningshelg! =)