söndag 24 april 2011

ÄNNU EN FANTASTISK DAG

Idag sken solen på oss igen, tror - om inte vår mätare ljuger - att temperaturen var uppe på 25 grader. Idag stod projekt evighet på schemat och vatten träning. Både Ellie och Zeke skulle tränas i sina svagheter. För Zekes del gällde det att få till simningen då apporteringen inte är några bekymmer. För Ellies del är det tvärtom, simningen fungerar kanon men hon vill inte apportera. Måste säg att jag är super nöjd med resultatet. båda hundarna skötte sig ypperligt och nu känns det väldigt nära till hands för ett S&R för Ellie och jaktprovet känns numera hyfsat bra även på vattenmarkeringarna. Givetvis fick fantastiska kameran följa med även idag. Så jag hoppas ni som jag vill njuta utav ännu en bild kavalkad...

1 kommentar:

Camilla sa...

Är lite avis just nu!
Jag vill också göra ett S&R med Trolla men jag har en landseer som inte vill simma. Jag tror att hon tycker att vattnet förstör frisyren. =)