fredag 13 maj 2011

DÅ KÖR VI IGEN!

Som många andra har vi ju också fått problem med blogger men vi får väl tro att de hittat felet. Precis som hos Hanna försvann mitt inlägg om jaktträningen men jag är inte lika ambitiös så jag orkar inte skriva om det utan jag skriver ett nytt.

Idag la jag och Martin ut ett sök på åkern för att han verkligen skulle få jobba och framförallt ha näsan på HELA tiden. Det gick kanon och han jobbade på mycket bra. Ibland märkte man lite på han att det var svårt och att han nog gärna hade gjort något annatt en liten stund men då fick man bara påminna han lite och sedan så gick det kanon. All vilt in med bra fart och fina avlämningar - ME LIKE! Vi körde även några långa markeringar och det känns tryggt med Zekes markeringsarbete, även om han skulle missbedömma avståndet lite grann så ligger han alltid kvar i området och jobbar på - härliga hund. Idag när Martin ändå var med så fick kameran haka på igen och gud vad jag älskar denna kamera :-)






1 kommentar:

Anonym sa...

Härliga bilder,vilken energi! Birgitta Stenler