söndag 22 maj 2011

HEMMA IGEN...

Huvudet är totalt FULLT, kroppen är helt SLUT och det hade varit ett ypperligt tillfälle att lära Zeke spela DÖD ;-)

Herregud vilken helg, vet inte riktigt var jag ska börja och jag känner nog egentligen att jag är för trött så det får nog bli full rapport imorgon. Det är så mycket att ta in och så mycket som jag funderar på så jag måste nog börja med att sortera mina tankar. Har lärt mig så otroligt mycket i helgen och då framför allt om mig själv. har också fått massor med grejer som jag funderar på och man känner sig så inspirerad nu så man vet inte riktigt var man sak börjar, vilket ju i och för sig är ett angenämnt bekymmer. Ni får helt enkelt hålla till godo med detta för stunden och så kommer full rapport imorgon efter en god natts sömn i egen säng :-)

Inga kommentarer: