fredag 5 augusti 2011

176, 93, 18, 13

Detta är mina/våra nummer till vår allra första Golden Special. Ska bli super kul att starta där nästa helg och jag hoppas att det ska kunna gå lite bättre än på goldenlägret men vi får väl se vad herrn behagar göra.

I veckan kommer fokus läggas på linjetag/närsök, svåra långa markeringar och kondition.
176 är vårt startnummer på workingtestet vilket för vår del innebär att vi startar på lördagen vilket passar mig perfekt då vi kommer upp sent på torsdag kväll så behöver man inte känna sig stressad.
93 är Zekes startnummer på utställningen  och 18 är lilla Vinnas. 13 ja det är husvagnsplatsens nummer där vi ska bo så jag vet inte om det bådar gott med nummer 13 men vad f*n, det spelar ju ingen roll nu kör vi så att det ryker...

7 kommentarer:

UlricaA sa...

Lycka till!

Team Nelson / Ordringen. sa...

Vi hoppas att det blir en lyckad Golden Special för er. Ni har fokus på träningen så vi tvivlar inte en sekund på er. Vad husvagnen står på för parkeringsplats tror vi inte att ni behöver ägna så stor tanke,ärligt talat:)
Ulf

Helena och Mocca sa...

Lycka till med allt. Antar att det är turnummer allihop!

Sofie sa...

Ha så roligt på eran special. Det är alltid lika kul att träffa andra med samma ras hur det än går för hundarna. Bästa helgen på hela året.

Tack för att du lämnade en ras hos mig också så jag hittade till dig.

Hanna aka Lilla My sa...

Det kommer gå strålande!

Karin FK sa...

Lycka till med allt!! Kommer att gå jätte bra!!

Annelie sa...

Lycka till! Är riktigt avis, det är riktigt roligt att få vara där!