onsdag 31 augusti 2011

DAGARNA RULLAR PÅ...

Precis som rubriken säger så rullar dagarna på här hemma alldeles för fort. Mycket men samtidigt lite händer. Ellie löper fortfarande och Zeke är kär som bara den längtar verkligen tills detta är över så jag kan börja träna han på riktigt igen. Blir mest korta pass med fokus på detaljer nu då huvudet hans inte riktigt hänger med.

När det gäller hans fukteksem så ska jag ringa till veterinären imorgon igen och jag kan väl säg som så att det kommer inte vara den "milda" Matilda som ringer det samtalet. Är riktigt jävla irriterad nu och fixar de inte till det nu så vet jag inte vad jag gör. Snart har det gått 2 månader sedan det började och jag menar hur svårt kan det vara?!?

Lilla vinna som fick vara stand in på kursen i helgen får fortsätta med det uppdraget även om det blir mest på lek. Vi leker och "tränar" lekregler vilket verkligen har börjat ge resultat. Försöker även spinna vidare lite på det vi gjorde i helgen och det känns mycket lovande  måste jag säg, hon är ju bara för söt. Alltid lika pigg och allert och ger järnet hela tiden. Tror faktiskt vi börjar få till lite små saker nu och det känns himla inspirerande :-D

1 kommentar:

Kenzo sa...

Kastrering ;)
Vinna är helt otroligt söt!