söndag 21 augusti 2011

LEVT LIVET I SYND...

Idag började vi med att åka till klubben för att packa ihop tälten och städa upp det sista från gårdagens tävling. när jag vaknade var jag ännu mer nöjd med Zekes prestation igår än vad jag var precis efter tävlingen. känns verkligen som att vi är på helt rätt väg. När vi var klara där körde vi direkt hem till svärmor och svärfar för att bli serverade goda våfflor.

Idag är sista dagen på sommarlovet för barnen och solen skiner ute. vi beslöt oss för att verkligen njuta av denna sista dag och tända grillen med en god kall till. Imorgon börjar allvaret igen och då är det slut på den här vardagslyxen.

Har suttit och klurat lite på min och Zekes träningsplan men får inte riktigt till det men det är väl det som är hela grejen med att det inte ska vara lätt. Säger som Åsa sa till mig " hade det varit lätt så hade det ju inte varit lika kul för då hade ju alla gjort det" ligger mycket i det där tycker jag. Det enda som jag är helt säker på är att jag ska lägga stort fokus på Fria följet nu då det är främst här det brister. hur jag ska gå tillväga har jag ingen aning om just nu men det kommer väl.

Nej, nu blir det sängen och ryggsäckarna står vid dörren packade och klara och barnen sover, det är då dags för mig också...

GOD NATT!

Inga kommentarer: