onsdag 3 augusti 2011

DET BÖRJAR ARTA SIG...

Då är även denna dagen slut. Det börjar att rätta till sig i alla fall och det känns skönt. Vinna är idag helt okej, Zeke ser ut som han gör och Ellie stödjer faktiskt på sitt ben även om hon markerar lite när hon går. Vi håller tummarna här hemma att de är ännu bättre imorgon så det är med ett helt okej gäng som vi kommer bege oss ner till Genastorp på fredag med.

Solen har strålat på oss hela dagen och idag kände jag mig faktiskt riktigt pigg när jag åkte från jobbet - har inte hänt på flera veckor - så jag passade på att dra igång lite rejält trädgårdsarbete och han med halva framsidan så då får vi ta resterande halva imorgon.

En annan kul grej är att jag pratad med Sofie från talangtruppen och hon kommer hit i slutet på augusti när vi ska gå en kurs för att bo hos oss. Ska bli superkul verkligen, inte så ofta man träffas och hon bor ju ändå uppe i Åre vilket är en bit - minimal - bort på kartan. Blir supertrevligt med mycket hundtjöt och träning. Men nu blir det först sängen...

Inga kommentarer: