lördag 13 augusti 2011

DÅ VAR DET DAX FÖR OSS DÅ...

Är uppe och laddar med en stor kopp te. Magen känns som den ska vika sig in och ut och sömnen har lyst med sin frånvaro i natt. Hur kan man bli så nervös för ett WT??? Det spelar ju egentligen ingen roll, det inofficiellt men ändå sååå viktigt. Skulle ju så gärna vilja att Zeke lyckades för jag vet att vi har en bra chans på utställningen men då krävs det poäng idag. Satt och lyssnade på de som kört igår och jag vet inte vad jag ska säg, det låter svårt men vissa fick ju bra poäng ändå. Nu ska vi fokusera och så får vi se hur långt det räcker, inget annat man kan göra...

NU KÖR VI!!!

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Det kommer gå kanon! :)

Pia sa...

i med bettskenan o kör nu.
Lycka till.

Team Nelson / Ordringen. sa...

Jag blir ju nervös jag med:) Lycka till nu. Håller tassar och tummar.
Ulf o Nelson