lördag 22 oktober 2011

BLOD, SVETT OCH TÅRAR...

Så har det varit när det gäller min och Zekes lydnadsträning. Ett tag var jag på väg att ge upp men tack vare ÅSA så gjorde vi inte det. Är så otroligt tacksam att ha folk som stöttar en och tror på en, man behöver det. MEN idag fick vi lön för mödan. Med en stor miss på fjärren - ett av hans bästa moment- om resulterade i betyget 6,5 så tappade vi guldresultatet som hade blivit 192 poäng men 185 poäng och en 2:a placering är inte fy skam! När jag gick av planen efter platsen och han hade legat super stabilt hela tiden så kom det en och annan tår. Lyckades samla ihop mig och sedan var det bara att köra. Idag var Zeke och jag verkligen ett TEAM och de känslan är obeskrivlig. Nu ska vi fira, äta gott och njuta av detta

10 kommentarer:

Helena och Mocca sa...

Han ser verkligen härlig ut! Lycka till i fortsättningen!

Tini sa...

RIKTIGT SNYGGT!

Lisbeth o Töserna sa...

GRATTIS!!!
Ni är bara så grymma. Jag är så glad för er skull som ni har jobbat och jobbat...vilken underbar utdelning av allt er slit.
Kram

Birgitta Stenler sa...

Underbara Hund!!!!
Kram Birgitta

Sandra, Thyra o Lhine sa...

Grattis! Vilken härlig energi!

linnea sa...

STORT grattis! Riktigt, riktigt snyggt och vilken härlig attityd!

(Har följt er ett tag men är lite kass på att kommentera men nu var jag bara tvungen)

Hanna aka Lilla My sa...

Fy FAN vad ni är bäst!

Linda sa...

Ni ser så proffsiga ut!!

Jeanette, Sly och Maya sa...

STORT GRATTIS!!! Snyggt! Härligt teamwork och härligt arbetsglädje Zeke har:)

Camilla sa...

JätteGrattis!!
Ser hur fint ut som helst.
Ni är grymma!!