torsdag 20 oktober 2011

IDAG BLIR DET NOG EN BÄTTRE DAG!

Jag intalar mig själv att idag blir det nog en bättre dag. Har sovit lite bättre inatt bortsett från en liten incident. Vid två tiden så stod Jonna brevid sängen -en utav de många saker som besvärar henne dålig/ingen nattsömn- förtvivlad då hon hade upptäckt att hon hade en fästing på ryggen. Martin ryckte ut som förste fästingplockare - jag hatar fästingar - i vår familj och sedan blev det lugnt igen.
Idag har jag en lång dag framför mig på jobbet och sitter här nu och försöker ladda batterierna så gott det går. huset är än så länge tyst i några minuter till innan tumultet börjar. Ibland undrar jag om alla mer eller mindre har ett litet halv galet liv eller om det bara är vi?

Torsdag brukar ju betyda Lotushallen men inte idag, idag sticker vi till klubben för träning med många hundar - hoppas på lite nya- och mycket störning. MEN som sagt först JOBB...platsligggning

Mina finaste dock inte alltid sammarbetsvilliga ;-)

1 kommentar:

Sofie sa...

Dina hundar ser ungefär lika sammarbetsvilliga ut som mina gör när det är dax för kort tagning.

Nej då du är inte ensam om att ha ett tumultartat hem. Jag har inga barn men vissa av hundarna hör när man vaknar så det gäller att knappt röra sig om man vill vakna i lugn och ro inte bli påhoppad :)