söndag 25 mars 2012

DAGENS TRÄNING...

Då var vi hemma igen efter en helt fantastiskt rolig helg med kurs för Lillemor. Känner mig taggad, laddad och inspirerad och nu är det bara att köra på för fullt. Har fått med mig mycket matnyttigt att jobba vidare på och nu är bara problemet i vilken ände man ska börja.

Dagens pass lade jag upp som en träningstävling för att sedan plocka ut detaljer som felade. Fick mycket bra information om hur vi beter oss på tävling och idag var FÖRSTA gången som jag träningstävlade och faktiskt fick fram våra tävlings bekymmer. Hade det inte varit så långt så hade jag absolut gjort det till en tradition att åka och träningstävla på hos Lillemor och Kjell.
En stor del har jag upptäckt tror jag sitter i grupp momenten. Måste verkligen börja länka ihop sitt i grupp och platsen och få de till ett moment då det färgar hela vårt resterande program.

Idag blev det dock lite specialiteter från Zekes sida men det bjuder vi på - hopp apport - för det kan ju alltid roa någon. Själv vet jag vad vi ska jobba med nu och siktet är ställt enbart framåt!

Vill också tacka Lillemor och Kjell för deras otroliga gästvänlighet. Fint boende i deras husbil och trevligt sällskap med mycket hundprat på kvällarna gjorde att man kände sig speciellt välkommen. Nospussar från Zeke till Lillemor får avsluta dagen...

Inga kommentarer: