tisdag 13 mars 2012

DET GÅR BÄTTRE...

Idag så har det gått bättre för Jonna inne på BUP. hon börjar nog vänja sig lite nu och det känns som att vi alla börjar landa i detta. Jag tror det har hjälpt en hel del att Jonna från och med idag har börjat åka taxi in till skolan och så kommer jag in efter en stund. Då problemet har varit att hon inte ville vara själv i skolan så har ju detta löst sig lite av sig själv, PLUS att hon känner sig väldigt speciell med när hon blir hämtad av egen taxibil :-)

Vi har också börjat införa lite nya rutiner här hemma för att få lite mer struktur och ordning på vardagen. Detta tror jag också hjälper till för oss alla. Mat tiderna hålls det strikt på nu och vi har smygit in en liten kvällsfika vid åtta tiden precis innan läggdax vilket är väldigt uppskattat här hemma, får väl se när veckan är slut vad vågen säger om detta hmmm. Ja ja familjen får väl gå före vågen eller?!?

Nu är både barn och hundar helt utslagna här och jag ska också inta liggande läge då mina fötter värker som bara den. Jag hoppas verkligen att min kropp kommer må lite bättre nu när värmen börjat komma för den har varit ganska öm den sista tiden. Ta hand om er därute och GOD NATT!

Inga kommentarer: