måndag 19 mars 2012

DET GÅR I ETT HELA TIDEN...

Nu rinner tiden iväg och det är svårt att hinna med allt man har tänkt sig. Idag så ändrade vi dock snabbt om på agendan när Hanna meddelade att hon var i Slöinge och undrade om vi skulle träna lite, tacka al´drig nej till lite träning. Vi bottnade givetvis med lite fika först innan vi gav oss ut i den totala stormen som var här  nere på åkern. Idag fick Vinna följa med för en genom körare och visst hon stack vid ett par tillfällen men kommer ju tillbaka betydligt snabbare nu än innan. När hon väl jobbar så gör hon det grymt och jag ska bara vara cool nu och fortsätta med min plan så tror jag det ordnar sig.
Efter BUP så tog Jonna och jag med oss lilla råttan ut i skogen där hon fick härja lös. Här är det lite kul för nu har hon stenkoll på var vi är och söker själv upp mig allt som oftast. Idag fick hon testa på lite minnes markeringar med tennisboll vilket hon uppskattade. Hon var dessutom väldigt duktig på att komma ihåg var vi slängt den. En lite närsöks ruta med godis och några inkallningar hanns också med innan vi var hemma och det var dax att förbereda inför morgondagen.

Imorgon ska jag fortsätta som vi gjort men lägga mer och mer fokus på Vinna och hakan i backen. När det gäller Zeke så kommer vi fortsätta att nöta fritt följ och plats. Ta hand om er där ute, Tjing!

Inga kommentarer: