måndag 21 november 2011

DAGENS SPÅR...

Stressade hem från jobbet idag för att hinna lägga ut ett spår innan mörkret kom. Känner mig lite stressad utav att jag jobbar så mycket denna veckan och tävlingen är på söndag. Men det är inget vi kan göra något åt så det är bara att köra. Idag tyckte jag Zeke gick ganska så bra faktiskt men jag vet ju också om att han kan lika gärna skita i det när han känner för det så det här är verkligen "gambling" på hög nivå. Någon spår gud är han inte, men jag tror  - hoppas - nog att vi ska kunna ta oss runt och gör vi bara det så ska det andra gå plätt lätt eller?!? Mitt största problem just nu är denna lina som både jag och Zeke trasslar in oss i och det kan nog  bli väldigt roande om det är publik ute vid spåren. MEN vet ni vad?!? Det bjuder vi på...

Inga kommentarer: