tisdag 8 november 2011

GOD MORGON

Då börjar ny arbetsvecka efter riktigt långledigt. Har ju varit ledig sedan i onsdags vilket har varit gudomligt skönt! Vet inte riktigt om jag kan kalla det arbetsvecka det som kommer heller då jag jobbar 7-15 idag, 7-15 imorgon och 7-12 på torsdag för att sedan gå på ledighet. :-)
Som ni förstår så kommer själva dagen bestå utav jobb och ikväll sticker jag och Zeke till klubben för att träna lite. Blir detaljträning för hela slanten denna veckan då man märker SNABBT att man har tävlat. Mycket slarv och knasiga saker kommer in som nu behöver fixas till.

Igår så fyllde ju Zeke år och då passade jag på att skämma bort han lite, här är prinsen i sin nya säng.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis vilken super fin bädd, en sån skulle nog mina vilja ha ;-))
ha det bra //marie,love&carma

Team Nelson / Ordringen. sa...

Grattis från oss. Skönt med ledigheten förstår jag. Lycka till med träningen.
Ulf