torsdag 17 november 2011

SÅ NÖJD MED MIN LILLE PRINS...

Det mesta börjar falla på plats nu och det känns hur kul som helst. Jessica var här tidigare idag och skulle hjälpa mig med vittringen genom att agera tävlingsledare. Först lade hon ut på linje när Zeke såg och han sprang ut och tog rätt pinne på direkten, hmmm. I det här fallet hade man nog varit överlycklig men jag blev lite misstänksam att han "fuskade" så nästa gång så fick Zeke inte se när pinnarna lades ut och gjorde precis likadant då, fram till högen och plocka rätt pinne. För att avleda han så körde vi en inkallning och så la Jessica om pinnarna igen denna gången i en cirkel. Zeke sprang ut luktade på 1 pinne och plockade nästa, RÄTT igen. Det var här Jessica sa till mig att det kan ju faktiskt vara så att han är så säker på vilken pinne det är så nu har vi en lycklig matte som nog lyckats lära in en kanon vittring :-)
 
Här är lite klipp från dagens fjärrträning, var tvungen att klippa den då jag hade arrangerat kameran och det blev mycket"dötid" Men så här såg det ut i alla fall...

1 kommentar:

Anonym sa...

tycker det ser jätte fint ut, Kommer du til ludvika och tävlar i dec??
ha det bra kram marie,love&carma