lördag 26 november 2011

VET INTE OM JAG SKA SKRATT ELLER GRÅTA...

För precis 1 år sedan på Varbergs tävling så tog Zeke sitt första 1:a pris i Lk1. Jag minns fortfarande än idag hur otroligt lycklig jag var när vi fixade detta och supernöjd med detta projekt.

Inte nog med att Zeke har utvecklats under detta året så har även jag gjort det och kriterierna har höjts och nu när jag av en slump kollade på detta klippet igen så visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta. Sååå fruktansvärt dåligt det var, linförigheten som inte ens är i närheten utav en taskig promenad och läggandet, Ja herregud det finns mycket. MEN det jag ville komma till var inte hur det såg ut då egentligen utan faktiskt var vi står idag, han är så underbar min lille prins som kämpar och ställer upp i alla väder och tittar man idag kan man nästan inte tro att det är samma hund.

Så mina kära vänner tänk på vad som har hänt det senaste året. Så säger jag bara akta er om ett år, fortsätter vi utvecklas så här så kan det nog bli riktigt bra :-)

Inga kommentarer: